دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 27 / 12 / 1393
بازدید : 275
نویسنده : ati

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: تکلیف قبول‌شدگان آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اوایل سال آینده مشخص خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید زرین‌فر پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: باید از تلاش و همت مدیران اجرایی در سال ۹۳ قدردانی می‌کنیم و امیدواریم این روند در سال آینده نیز ادامه داشته باشد.
وی بیان کرد: مدیران اجرایی استان برای هماهنگی در ایام نوروز، وضعیت حضور خود در استان را مشخص کرده و در صورت اینکه در مرخصی باشند معاون یا شخصی که نماینده مدیر است را به استانداری معرفی کنند.
زرین‌فر با اشاره به موضوع حضور خودروهای پلاک اداری در ایام نوروز در سطح شهر و یا جاده‌ها افزود: این موضوع از بحث‌های جدی است و نباید کاری کنیم که اعتماد مردم سلب شود لذا باید در نحوه استفاده از خودروهای پلاک اداری در ایام تعطیلات نهایت دفت را داشته باشیم.
معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: به منظور بهره‌مندی مسافران نوروزی از نمازخانه بین راهی، انتظار است مسئولان متولی امر، نمازخانه‌های بین راهی را ساماندهی کنند.
وی با تاکید بر توسعه خدمات دولت الکترونیک در استان بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه با جدیت وارد عمل شوند و از فناوری روز برای توسعه خدمات الکترونیک نهایت بهره را ببرند.
زرین‌فر گفت: با توجه به اینکه برای شروع به کار قبول شدگان استخدام سال ۹۱ مشکلات اعتباری وجود داشت با تلاش‌های صورت گرفته مشکلات بر طرف شده و تکلیف قبول شدگان آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اوایل سال آینده مشخص خواهد شد.
معاون استاندار بوشهر با اشاره به تصویب طرح منطقه آزاد بوشهر در دولت و ارسال به مجلس گفت: این اقدام یکی از مهم‌ترین اقداماتی بوده که در سال جاری در استان بوشهر انجام شده در حالی که بر اساس اسناد موجود و گفته‌های یکی از شهرداران قدیمی بوشهر موضوع منطقه آزاد بوشهر سابقه ۶۰ ساله دارد و حتی در دوران دولت دکتر مصدق هم مطرح بوده که با کودتای ۲۸ مرداد این طرح مسکوت ماند.
وی بیان کرد: حال این طرح امسال در دولت تدبیر و امید به تصویب رسیده و به مجلس رفته و امیدواریم با همت نمایندگان مردم در مجلس این طرح اجرایی شود.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری بوشهر , ,
:: برچسب‌ها: تعیین تکلیف قبول شدگان آزمون استخدامی‌ ادارات بوشهر ,
تاریخ : یک شنبه 30 / 1 / 1393
بازدید : 608
نویسنده : ati

عدم بکارگیری قبول شدگان آزمون استخدامی سال ۹۱ استانداری بوشهر امروز به یکی از بزرگترین دغدغه های این افراد و خانواده هایشان بدل شده است.

عدم بکارگیری قبول شدگان آزمون استخدامی سال ۹۱ استانداری بوشهر امروز به یکی از بزرگترین دغدغه های این افراد و خانواده هایشان بدل شده است.

به گزارش «استان نیوز»، جوانانی که با صد امید در این آزمون استخدامی شرکت کرده و قبول شده بودند با این امید که به زودی به کار گمارده می شوند سر از پا نمی شناختند و هر لحظه منتظر فراخواندن خود از سوی مسئولان بودند.

بحثی که بنا به گفته بهرام اسدیان مسئول سابق منابع انسانی استانداری بوشهر قرار بود در اواخر ۹۲ یا اوایل ۹۳ با تامین اعتبار پایان یابد.

این گروه بعد از تغییر دولت امید خود را به «امید» دولت اعتدال گره زدند تا شاید از این رهگذر پایان انتظارشان فرا برسد و در کارشان تغییری حاصل گردد.

اما پاسخ استانداری بوشهر در 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری بوشهر , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها , استخدام استانداری بوشهر ,
تاریخ : یک شنبه 22 / 12 / 1392
بازدید : 567
نویسنده : ati

 استاندار بوشهر از افزایش دو برابری سهمیه استخدام استان بوشهر خبر داد و گفت: اولویت استخدام دوره جدید در استان با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران است.
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در دیدار با شماری از خانواده‌های شهدای استان بوشهر به مناسبت سالروز تشکیل بنیاد شهید اظهار داشت: برای سال آینده حدود ۱۲۰۰ سهمیه استخدام داریم اما معاون رئیس جمهور دستور ۲ برابر شدن این سهمیه را داده است.
 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری بوشهر , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری بوشهر ,
تاریخ : یک شنبه 24 / 11 / 1392
بازدید : 467
نویسنده : ati

 مدیرکل دفتر متابع انسانی و تحول اداری استانداری بوشهر گفت: نتایج اولیه آزمون استخدامی  مورخ ۲۶/۰۳/۱۳۹۱ دستگاه‌های اجرایی استان موضوع مجوز شماره ۴۵۵۰/۱۱/دم  مورخ ۲۱/۱۲/۱۳۹۰ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور، اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، رضا عوض‌پور اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند با استفاده از کد ملی، نام و نام خانوادگی نمرات اولیه خود را مستقیما از طریق آدرس natayej.karmandiran.ir مشاهده نمایند، بدیهی است نمرات اعلام شده در این مرحله به منزله قبولی داوطلبان تلقی نخواهد گردید.
وی تصریح کرد: فهرست اسامی پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت با رعایت تمامی مواد مندرج در آگهی استخدامی و درنظر گرفتن نمره مربوط به سنوات و همچنین اعمال سهمیه های قانونی از جمله سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران ، سهمیه ۵ درصد سایر ایثارگران ، سه درصد معلولین عادی و … تا روز چهار شنبه مورخ ۰۲/۱۲/۱۳۹۱ در اختیار دستگاههای اجرایی قرار خواهد گرفت و دستگاه اجرایی موظفند به نحو مطلوب پذیرفته شدگان این مرحله از آزمون را مطلع نمایند. عوض‌پور گفت: ضمنا داوطلبان می توانند جهت آگاهی از نتایج سه برابر ظرفیت از روز شنبه مورخ ۰۵/۱۲/۱۳۹۱ به کارگزینی دستگاه های اجرایی ذیربط مراجعه نمایند.

منبع:http://ostb.ir/?part=news&inc=news&id=3678



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری بوشهر , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری بوشهر ,
تاریخ : یک شنبه 9 / 9 / 1392
بازدید : 487
نویسنده : ati

  خلیج فارس: با گذشت بیش از ۶ ماه از برگزاری آزمون استخدامی استانداری بوشهر، پذیرفته شدگان به صورت نصف و نیمه مشخص شدند.

خلیج فارس: با گذشت بیش از ۶ ماه از برگزاری آزمون استخدامی استانداری بوشهر، پذیرفته شدگان آن به صورت نصف و نیمه مشخص شدند.
به گزارش «خلیج فارس»؛ سایت استانداری بوشهر در اطلاعیه ای اعلام کرد: اسامی اعلام شده مربوط به آزمون ۲۳ خردادماه سالجاری درباره تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی دستگاههای اجرایی است.
این در حالی است که هنوز نتایج آزمون استخدامی ۲۶ خردادماه برای جذب هزار و ۱۰۰ نیرو در دستگاههای اجرایی اعلام نشده است.

متن اطلاعیه روابط عمومی استانداری بوشهر درباره اعلام بخشی از آزمون استخدامی سالجاری به این شرح است:

نمرات آزمون استخدامی  مورخ ۲۳/۰۳/۱۳۹۱ ، موضوع” مرحله دوم تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی دستگاه های اجرایی استان ” از محل مجوز شماره ۲۹۹۱۶/۹۰/۲۲۰ مورخ ۲۴/۱۱/۱۳۹۰ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور اعلام شد .

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری بوشهر , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری بوشهر ,

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">